Reklamacje w e-commerce: Dlaczego każda pomyłka w magazynie może cię kosztować więcej niż myślisz?
Praca w magazynie e-commerce to nie bułka z masłem. To raczej kakao bez cukru, które nagle odkrywasz, że jest gorzkie. Jednak prawda jest taka, że nie każde kakao jest takie samo. I jeśli pracujesz z odpowiednim operatorem logistycznym, prawdopodobnie dostaniesz to z dodatkiem cukru. Przykładowo, wyobraź sobie, że składasz zamówienie na pizzę i dostajesz zupę. Smutne, prawda? Dokładnie takie są uczucia klientów, kiedy dostają błędnie zrealizowane zamówienie z twojego sklepu internetowego. Częstym problemem są: wysłane niewłaściwe produkty, brakujące produkty, uszkodzone towary czy nawet paczki zapakowane w sposób, który nie spełnia ich oczekiwań. Takie sytuacje wywołują frustrację, a także rozczarowanie marką. Zdarza się, że klienci, zwłaszcza ci korzystający z platformy Allegro, są bardziej wymagający. Oczekują perfekcji. A kiedy czują się zawiedzeni? Otóż, otwierają spory, żądają zadośćuczynienia i nierzadko odchodzą na zawsze. Przywołajmy przykład Pana Mirosława, wła...